Leveringen - Goederenontvangst
Alle leveringen gebeuren aan de goederenontvangst in de Konterdamkaai. Ook aannemers moeten zich hier aanmelden. Er worden geen leveringen aangenomen aan het onthaal via de Gouwelozestraat.
Openingsuren goederenontvangst
Je kan leveren van maandag tot vrijdag - met uitzondering van feestdagen - tussen 6.00 uur en 16.30 uur.
Moet je als aannemer tijdens het weekend werken uitvoeren? Dan moet je vooraf een aanvraag doen aan je contactpersoon in Az Damiaan. Na de aanvraag zal je badge klaarliggen op je naam bij het onthaal van de dienst Spoedgevallen.
Verplichte identificatie
Zonder identificatie is het verboden om werkzaamheden in het ziekenhuis uit te voeren.
Je krijgt je badge pas als de vertegenwoordiger van de aannemer een identificatiedocument in waarborg geeft. Leveranciers die doorleveren aan de ziekenhuisapotheek of andere diensten moeten zich aanmelden en zijn verplicht een identificatie te dragen (ook enkel voor het transport van goederen).
Laden en lossen
Als leverancier kan je goederen laden of lossen via poort 1 of 2.
Kom je als aannemer werken uitvoeren? Dan moet ja na het aanmelden en het lossen van je materieel, je vervoermiddel parkeren op het grasveld achter de personeelsparking.
Deze zaken zijn niet toegestaan:
- parkeren op het binnenplein voor het containerpark
- parkeren voor de ingang van de goederenontvangst
- de helling te voet afdalen of beklimmen.