!i

Aanvraag toegang op afstand

Je wenst toegang tot het Az Damiaan Netwerk. Az Damiaan biedt je de mogelijkheid om efficiënt en in controleerde omstandigheden te werken aan onze applicaties, desktops en bestandsshares via de browser van jouw eigen apparaat. Uit veiligheidsoverweging vragen wij je om vooraf onderstaand document volledig en correct in te vullen en door te sturen via de button “Document indienen”.

Je krijgt een ontvangstbevestiging toegezonden op het emailadres dat je op het aanvraagdocument heeft ingevuld. Wij bezorgen je binnen de 2 werkdagen (maximum) de instructies en inlogcodes, waarmee je onmiddellijk aan de slag kan.

Via onderstaand formulier kan je toegang tot onze systemen aanvragen.

(Zonder Account ID kan je dit proces niet opstarten. Indien je niet beschikt over deze ID, contacteer dan jouw contactpersoon bij Az Damiaan.)
(van ../../.... tot ../../....)

FAQ

Waar vind ik een gebruikershandleiding?

  • Je ontvangt een duidelijk instructie en de benodigde inlogcodes na het indienen van het aanvraagdocument.

Wat gebeurt er bij vaststelling van ontbrekende of incorrecte informatie op het aanvraagdocument?

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van alle benodigde en correcte informatie.
  • Bij ontbrekende of incorrecte informatie, zal je een uitnodiging ontvangen om alsnog het volledige document correct in te vullen op het adres dat op het document werd ingevuld. Er wordt op dat moment geen code gedeeld.

Hoe lang blijft mijn inlogcode geldig?

  • Voor gebruik: het betreft een One-time paswoord; zolang je deze niet gebruikt, blijft de code geldig
  • Tijdens gebruik: zolang je sessie actief is, blijft de code geldig

Ik ben mijn code vergeten of verloren, welke acties dien ik te ondernemen?

  • Bij verlies of vergetelheid dien je de aanvraagprocedure opnieuw te starten.
  • Inlogcodes kunnen alleen via deze weg toegekend worden

Mijn code is verlopen, hoe kan ik een nieuwe code aanvragen?

  • Je dient opnieuw de aanvraagprocedure te starten
  • Inlogcodes kunnen alleen via deze weg toegekend worden

Wat is de procedure bij noodgevallen (dringende interventies)

  • De IT Servicedesk Az Damiaan zal in dat geval zelf de benodigde initiatieven opstarten